- PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD KONTRAKTU
V prípade zmlúv uzavretých na diaľku má spotrebiteľ právo informovať spoločnosť do 14 dní na emailovú adresu support@d4web.eu alebo prostredníctvom iného komunikačného kanála, že od zmluvy odstupuje, bez uvedenia dôvodu jeho rozhodnutie.
Termín začína plynúť jeden deň po dátume prijatia zásielok.
- VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU
- Vyplňte reklamačný formulár >> REKLAMAČNÝ FORMULÁR.
- Produkt zašlite v originálnom balení (aj keď ste produkt už vyskúšali).
- Pošlite produkt na adresu : D4 WEB D.O.O., BUDČA 1039, 96233 BUDČA
Keď dostaneme balík, budeme vás informovať e-mailom o prijatí produktu na našu adresu.
Keď vyriešime reklamáciu a pošleme nový produkt alebo vrátime peniaze, budeme vás o tom opäť informovať e-mailom.
Spotrebiteľ pri vrátení tovaru zašle formulár s osobnými údajmi a transakčným účtom, na ktorý chce obdržať vrátenú platbu. Platbu vám vrátime do 14 dní od prijatia balíka na našu adresu.
- Pred odoslaním balíka si nezabudnite skontrolovať v potvrdení objednávky alebo na faktúre, ktorú ste dostali e-mailom v čase objednávky, že ste si produkt zakúpili v našom internetovom obchode. V prípade, že doručíte produkt, ktorý nie je náš, nenesieme zodpovednosť za vašu chybu a balík nevrátime.
- Náklady na prepravu sú v mene odosielateľa, zásielku za preplatenie neprijímame.
- V prípade, že z našej strany nedostanete e-mail do 30 dní od prijatia vášho balíka, kontaktujte nás prosím, aby sme spoločne skontrolovali, kde sa balík nachádza.
- Spotrebiteľ môže veci bez prekážok používať až do odstúpenia od zmluvy. Spotrebiteľ môže výrobky prehliadnuť a vyskúšať v rozsahu nevyhnutne potrebnom na zistenie skutočnej situácie. Spotrebiteľ je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ak je toto zníženie výsledkom správania, ktoré nie je nevyhnutne potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania tovaru. Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade zmlúv, ktorých predmetom je položka, ktorá bola vyrobená podľa presných pokynov spotrebiteľa a prispôsobená jeho osobným potrebám, a ktorá svojou povahou nie je spôsobilá na vrátenie peňazí, ktoré sa rýchlo kazia alebo ktorých platnosť už uplynula. Spotrebiteľ pri vrátení tovaru zašle formulár s osobnými údajmi a transakčným účtom, na ktorý chce obdržať vrátenú platbu. Platba bude vrátená do 14 dní od prijatia balíka na našu adresu.
- Po odstúpení od zmluvy, kde bol použitý bonus, zľavový kód alebo promo kód, sa tieto prostriedky považujú za zľavu a nevracajú sa používateľovi. Používateľovi sa vráti iba zaplatená suma.
- Zoznam položiek, pri ktorých nie je možný výber z nákupu alebo je obmedzený na:
- Plavky , spodná bielizeň : Plavky a spodnú bielizeň nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov .
- E- book : E-book je duševné vlastníctvo , ktoré nie je možné materiálne vrátiť (je možné ho previesť alebo skopírovať), takže nie je možné vymeniť alebo vrátiť kúpnu cenu za tento produkt.
KLADNE BUDÚ VYRIEŠENÉ IBA ŽIADOSTI, KTORÉ SPLNIA VŠETKY VYŠŠIE UVEDENÉ PODMIENKY.
Vyplňte reklamačný formulár >> REKLAMAČNÝ FORMULÁR.
KEĎTOVAR NIE JE NA SKLADE
Stáva sa, že spotrebiteľ zadá objednávku online, predávajúci ju potvrdí a neskôr informuje, že objednaný tovar nie je na sklade; tovar už bol zaplatený. Ak tovar nie je k dispozícii a predávajúci preto nie je schopný splniť svoju povinnosť, spoločnosť o tom informuje spotrebiteľa e-mailom a po prijatí transakčnej faktúry vráti peniaze najneskôr do 14 dní od oznámenia.